7 Ağustos 2018 Salı

Tomahawk Player (Kurulum)

Tomahawk Player (Kurulum)

Tomahawk Player Programını indirmek için tıklayınız.

1.
Siteye girdiğimizde karşımıza gelen ilk ekranda gördüğümüz download butonuna tıklıyoruz.

2.
Download Butonuna tıkladıktan sonra karşımıza gelen ekrandan bilgisayarımızın ya da telefonumuzun işletim sistemi neyse o işletim sisteminin yanındaki download butonuna tıklıyoruz.
3.
Butona tıkladıktan sonra dosyayı nereye kaydetmek istiyorsak sol kısımdan seçip kaydet butonuna tıklıyoruz.
4.

İndirme bittikten sonra çalıştır butonuna tıklıyoruz.
5.
Çalıştıra tıkladıktan sonra bilgisayara programı kurmaya başlıyoruz. Next butonuna tıklıyoruz.
6.
Gelen ekrandan masaüstünde kısayol olmasını istemiyorsak shortcut seçeneğinin yanındaki tiki kaldırıyoruz. Masaüstümde kısayol olmasını istediğim için değiştirmeden next butonuna tıklıyorum.
7.
Gelen ekranda programımın nereye kurulmasını istiyorsak oraya kurulması için Browse butonuna tıklıyoruz. Ben kurulduğu yeri değiştirmeyeceğim için aynı bırakıp Install butonuna tıklıyorum.
8.
Programımız şuan da kuruluyor. Ayrıntıları görüntülemek için Show details butonuna tıklayabiliriz. Program kurulumu bittiğinde next butonu aktif hale gelecektir.
9.
Kurulumumuz neredeyse tamamlandı. Next butonuna tıklıyoruz.
10.
Kurulumumuz tamamlandı. Run Tomahawk seçeneğini işaretleyerek Finish butonuna tıklarsak kurulumu kapatıp Tomahawk Player programını açar. Altındaki Show Release Notes seçeneğini işaretlersek kurulum notlarını not defterinde açar. Finish butonuna tıklıyoruz.
11.
Kurulumumuz tamamlandı ve programımız kullanıma hazır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder