3 Ağustos 2018 Cuma

InfraRecorder (Kurulum)



Windows 2000 / XP / Vista / 7 ( 3.96 MİB ) için sürüm 0.53 indirin.


1. Adım:


http://infrarecorder.org/?page_id=5 bu linkten programı indirelim.


2.Adım:


İndirdiğimiz programa çift tıklayıp açalım.


3. Adım:


Resimdeki gibi bir ekran geldiğinde ok tuşuna tıklayalım.


4.Adım:


Resimdeki gibi bir ekran geldiğinde ileri tuşuna tıklayalım.


5. Adım:


Resimdeki gibi bir ekran gelecektir. Bu adımda lisans sözleşmesi bulunmaktadır. Programı kurmak için sözleşme koşullarını kabul etmelisiniz.


6. Adım:


Resimdeki gibi bir ekran gelecektir. Bu adımda kurmak istediğiniz bileşenleri işaretleyip kurmak istemediklerinizi işaretlemeden bırakın ve ileri tuşuna tıklayın.


7. Adım:


Resimdeki gibi bir ekran gelecektir. Bu adımda kurmak istediğiniz dizini seçip kur tuşuna tıklayınız.


8. Adım:


Bu ekran geldiğinde kurulum tamamlandı demektir kapat tuşuna tıklayarak işlemi sonlandırıyoruz.


9.Adım:


Programın kurulmuş hali.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder