7 Ağustos 2018 Salı

Jahshaka (Kurulum)

1.Adım: Bilgisayarımızın tarayıcısını (chrome, mozilla, opera) açıp Jahshaka yazıyoruz ve Download Jahshaka yazan linke tıklıyoruz.



2.Adım: Siteye girdiğimizde sağ tarafta görülen Download butonuna tıklıyoruz.



3.Adım: Gelen ekranda Download Latest Version butonuna tıklıyoruz.Burada en son versiyonu indiriyoruz. 




4.Adım: Burada tarayıcımızda sol alt kısmında programın indiğini göreceksiniz.





5. Adım: Program indikten sonra kuruluma geçmek için bir kere tıklayın ve gelen pencereden çalıştır butonuna basın.




6.Adım: Burada Kuruluma onay vermek için tekrar evet butonuna basın.



7.Adım: Onay verdikten sonra gelen pencereden programımız için dil seçimi yapıyoruz. Türkçe dil seçeneği olmadığı için ben İngilizce'yi seçiyorumve ok diyerek kurulumumuza devam ediyoruz.




8.Adım: Bu ekranda lisans sözleşmesini okuduktan sonra kabul etmek için "ı accept the agreement" tikini işaretleyip next diyoruz.




9.Adım: Burada Programı nereye kuracağımızı seçiyoruz. Ben C:\programfiles\Jahshaka yolunu tercih ediyorum ve next diyoruz (siz dilerseniz bu yolu değiştirebilirsiniz.)




10.Adım: Bu aşamada başlat menüsünde görünün ismi değiştiriyoruz ve next butonuna basıyoruz.



11.Adım: Burada bize Masaüstünde kısayol oluşturup oluşturmamamızı soruyor ben masa üstünde simge istediğim için kutucuğu işaretleyip next diyoruz. 




12.Adım: Bütün ayarlamaları yaptıktan sonra bize yapılan ayarları özet gösteriyor ayarlarınız doğru ise install butonuna basıyoruz.



13.Adım: Burada programın yüklenme aşaması gözüküyor burada sadece kurulumun bitmesini bekliyoruz.



14.Adım: Kurulumumuz bitti programı hemen açmak için kutucuğu işaretleyip FINISH butonuna tıklıyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder