7 Ağustos 2018 Salı

Calibre(Kurulum)

1.Adım
Calibre programını bilgisayarımıza indirip kurmak için Google arama butonuna Calibre yazıp enter'a tıkladıktan  sonra en üsteki calibre-E-book management sitesine tıklıyoruz.



2.Adım
Daha sonra aşağıdaki gibi bir sayfa ekranımıza gelir.burada da görmüş olduğumuz gibi Dowload Calibre var buna basıp ilerliyoruz.



3.Adım
Dowload Calibreye tıkladıktan sonra ekranımıza aşağıdaki gibi bir sayfa gelecektir. Burda dikkat etmemiz gereken Windows kullanıcısı isek, Windows 32bit için sol üst köşedekini Windows 64bit için de sağ alt köşedekini tıklamalıyız.
Benim bilgisayarın sürümü 64bit olduğu için sağ alt köşede yer alan windows 64bit'e tıklıyorum.



4.adım
Daha sonra yine indirme yapabileceğimiz bir sayfa karşımıza çıkıyor. Burdan da en üstte yazan Dowload calibre 64bit'e tıklıyoruz ve indirme işlemini başlatmış oluyoruz.



5.Adım
indirilen programı kullanmak için Çalıştır düğmesine basıyoruz



6.Adım
Daha sonra ekranımıza aşağıdaki bir lisans sözleşme sayfası gelecektir. Hemen altında yer alan lisans sözleşmesindeki şartları kabul ettiğimize dair  kutucuğu işaretleyip ınstall deyip devam ediyoruz.



7.Adım
Karşımıza çıkan sayfada Next düğmesine basıp ilerliyoruz.




8.Adım
Daha sonra ekrana gelen sayfada Change(değiştir), Repair(onarım) ve Remove(kaldır) gibi değişiklik yapacağımız seçenekler karşımıza çıkar.



9.Adım
Change, düğmesine basarak özelliklerin nasıl kurulduğunu değiştirmemize izin verir 



 Repair, düğmesine bastığımızda  ise eksik ve bozuk dosyaları, kısayolları ve kayıt defteri girdilerini düzelterek en yeni yüklemeleri yapmayı onarır



10.Adım
Gerekli değişimleri yaptıktan sonra ekranımıza gelen  son sayfada Finish düğmesine basarak programın kurulumunu bitirmiş oluruz



Kaynakça






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder