9 Ağustos 2018 Perşembe

ClamAV(Kurulumu)



CLAMAV'nun Windows İşletim Sisteminde Kurulumu




Immunet kurulumu windows işletim sistemleri için geliştirilmiş olup ClamAV tarafından desteklenmiştir. Kurulumu aşağıdaki gibidir.




1.adım




http://www.clamav.net/lang/en/download/win64/ bu linkten programı indirelim




2.adım

İndirdiğimiz programı çift tıklayarak açalım.




3.adım

Çift tıkladıktan sonra resimde görülen ekranın dolmasını bekleyiniz.









4.adım

Resimde göründüğü gibi bir ekran karşımıza çıkıyor ve install butonuna tıklıyoruz.









5.adım

Next butonu ile devam ediyoruz.









6.adım

Bu ekrana geldiğimizde kurulum işletimi tamamlanmış demektir close butonuna tıklayarak işlemi sonlandırıyoruz.









7.adım

Programın kurulmuş hali












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder