3 Ağustos 2018 Cuma

App invertor (Kurulumu)

     

MacOs ,Windows,GNU/Linux  işletim sistemlerini destekler . Andorid yazılımlarda kullanılır.
NOT: App invertor 2, internet explorer ile çalışmaz. Windows kullanıcıları için, App İnvertor ile kullanmak üzere Chrome veya Firefox kullanmanızı öneririz.
Başlangıç


Siteye kayıt olarak  başlangıcımızı yapabiliriz. Projelerimizi site üzerinden tasarlayıp android üzerinden test edeceğiz.

1.Adım:

dosyamızı indiriyoruz.Ve çift tıklıyoruz

2.Adım:

Bilgisayarımızdan uygulamaya izin veriyoruz.
next yazısı ve diğer tüm işlemleri tıklayıp onaylıyoruz.

3.Adım:

finish butonuna tıkladıktan sonra uygulamamıza bilgisayarımıza kurulmuş oluyor.

4.Adım:


sitemize gelip connect kısmından emulatore tıklıyoruz .Resimdeki gibi bir ekran bizi karşılıyor.
Expert (301) sürümüyle gelen bir özellikolarak pc ile online eşleşme yapıyoruz yaklaşık 5 dk sonra işlemleri test edebiliyoruz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder