10 Ağustos 2018 Cuma

Tomahawk Player Kurulum


TOMAHAWK PLAYER KURULUMU


ADIM 1= Arkaşlar öncelikle https://www.tomahawk-player.org/ sitesine giriyoruz,burada aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi 'Download' seceneği var bu bölüme tıklıyoruz.




ADIM 2= 'Download' bölümüne tıkladıktan sonra karşımıza resimdeki gibi bir bölüm gelecektir bu bölümde bilgisayarınızın işletim sistemini veya eğer android telefon kullanıyorsunuz,hangisini kullanıyorsanız artık karşışında ki 'Download' seceneğine tıklıyoruz ve programımız 'exe' dosyası olarak bilgisiyarımıza iniyor.




ADIM 3= Daha sonra bilgisayarımıza inen 'exe dosyasını açıyoruz ve karşımıza çıkan il pencerede 'Çalıştır' seçeneğini seçiyoruz.




ADIM 4= Yeni açılan pencerede artık dil İngilizce olarak gelecek karşınıza,bu ekranda 'Next' seçeneğini seçiyoruz.




ADIM 5= Bu bölümdeki penceredeki ilk kutucuğa tıkladığınızda aşağıda soylediklerim çıkacaktır;

-Standart

-Full

-Minimall

-Custom

Siz yukarıdaki bölümlerden 'Standart' ı seçiyorsunuz bir alttai kutucukta ise hiçbir işlemi değiştirmeden 'Next' diyoruz.Resim aşağıdadır.




ADIM 6= Ve son olarak bu bölümde;

-İlk pencerede 'Install'

-İkince aşılan pencerede çizgi tamamen yeşil olduktan sonra ve 'Completed' yazısı çıktıktan sonra 'Next' diyoruz,

-Üçüncü ve son pencerede ise

Run Tomahawk kısmını seçiyoruz

Show release notes bölümünü boş bırakıp 'Finis' diyoruz ve kurulum bitiyor.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder