12 Ağustos 2014 Salı

SLAX LİNUX Tanıtım

SLAX LİNUX
Slax Linux kullanıcılarına işletim sistemlerini cebinde taşımaya imkân veren ücretsiz  Linux tabanlı bir işletim sistemidir. ”Cep işletim sisteminiz” sloganı ile Tomas Matejicek  şirketi tarafından üretilmiştir. 32 bit ve 64 bit seçenekleri bulunmaktadır.218 mb kadar küçük bir alan kaplaması en büyük özellikleri arasındadır. Slax linux’u kullanıcılar isteklerine göre bir cd’ye veya usb belleğe kurabilir, bilgisayarlarını bu şekilde çalıştırabilirler. Türkçe dil seçeneğine de sahip olması işletim sistemi cazip kılmaktadır. Slax Linux yaklaşık 50 dil seçeneği ile hizmet vermektedir. Şu anda 7.0.8 sürümü ile hizmet vermektedir. Kendi içinde Office ve birçok program bulunması kullanıcılar için çok avantajlı bir tarafıdır. İlk versiyonlarında olan hatalar zaman içinde düzeltilmiş ve şu anda gayet sorunsuz çalışan bir hale gelmiştir. https://www.slax.org/tr/download.php adresinden Slax'ı indirebilir ve kullanabilirsiniz. 
Kurulumu çok basit ve kısa bir süre almaktadır. Masaüstü görünümü  ise yukarıdaki gibidir. Slax linux küçük boyutuna rağmen birçok işlemi başarılı bir şekilde gerçekleştirebilmektedir. 


SLAX LİNUX Kurulum için aşağıdaki linke tıklayın

http://aibu-acik-kaynak.blogspot.com.tr/2014/08/slax-linux-kurulum-isletim-sistemimiz.html


SLAX LİNUX Kullanım için aşağıdaki linke tıklayın










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder