7 Mayıs 2019 Salı

Opentoonz (Kurulum)

Opentoonz programını kurmak için;
1.Adım: https://opentoonz.github.io/e/ adresine giriyoruz ve sitede yer alan 'Download' menüsüne tıklıyoruz.

2.Adım: İndirmek istediğimiz 'Opentoonz' programını seçiyoruz. 

3.Adım: Açılan sayfadan kendimize uygun işletim sistemimizi seçiyoruz. Uygun olanı seçtikten sonra program otomatik olarak indiriliyor.

4.Adım: İndirdiğimiz programı çift tıklayarak çalıştırıyoruz ve açılan ekrandan kendimize uygun dili seçip 'OK' butonuna tıklıyoruz.


5.Adım: Bu ekranda karşımıza 'Lisans Sözleşmesi' çıkıyor ve aşağıda yer alan 'I accept the agreement' yani 'sözleşmeyi kabul ediyorum' seçeneğini işaretliyoruz ve 'Next' butonuna tıklıyoruz.


6.Adım: Sonraki ekranda programımızın kurulacağı dosya konumunu belirliyoruz ve 'Next' butonuna tıklıyoruz.


7.Adım: Bu ekranda bize başlangıç menüsüne simge oluşturulacağını ve dosya adının ne olacağını belirtiyor. Eğer başlangıç menüsünde programımızın olmasını istemiyorsak aşağıda yer alan 'Don't create a Start Menu folder' kutucuğunu işaretliyoruz. Sonrasında 'Next' butonuna tıklayıp ilerliyoruz.

8.Adım: Bu ekranda bize masaüstüne programımız için kısayol simgesi oluşturulacağı belirtiliyor. Masaüstünde programımızın kısayol simgesini istemiyorsak 'Create a desktop shortcut' seçeneğini kaldırabiliriz. 'Next' butonuna tıklayıp ilerliyoruz.

9.Adım: Bu ekranda; önceki ekranlarda yapmış olduğumuz, kaydedilecek dosya konumu, başlangıç menüsü ve masaüstüne program simgelerinin oluşturulacağı belirtiliyor. 'Install' butonuna tıklayarak yüklemeyi başlatıyoruz.

10.Adım: Yükleme işlemi tamamlandıktan sonra 'Launch Opentoonz' yani 'Opentoonz'u başlat' seçeneğini işaretleyip 'Finish' butonuna tıklayarak kurulumu tamamlıyoruz.

Programın kullanımını görmek için tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder