7 Mayıs 2019 Salı

Jitsi (Kurulum)


JİTSİ’Yİ KURMA VE YAPILANDIRMA

Jitsi’yi kurmak için aşağıdaki adımları takip edin:

1. Adım. Web tarayıcınızda Jitsi’yi indirme sayfasını bulun:https://jitsi.org/Main/Download



Şekil 1: Jitsi’yi indirme sayfası

2. Adım. Sayfayı aşağı kaydırın ve Jitsi’yi indirmek için [Microsoft Windows Installers]’a tıklayın
Şekil 2: Jitsi paketini indirme

3. Adım. İndirilen Jitsi dosyasına sağ tıklayın ve aşağıda gösterildiği üzere [Aç]’ı seçin:
Şekil 3: İndirilen Jitsi dosyasını açma

4. Adım. Jitsi’yi bilgisayarınıza kurmak için [Next]’e tıklayın.
Şekil 4: Jitsi Kurulum Sihirbazı

5. Adım. Jitsi'nin Lisans Anlaşması’nı okuyun ve [I accept the terms in the License Agreement]’ı işaretleyin.
Şekil 5: Jitsi’nin Son Kullanıcı Lisans Anlaşması

6. Adım. Kurulum işlemine devam etmek için [Next]’e tıklayın.

7. Adım. Jitsi’yi verili klasöre kurmak için [Next]’e tıklayın to install Jitsi to the default folder. Buna alternatif olarak, Jitsi’yi kurmak istediğiniz klasörü seçmek için [Change...]’e tıklayabilirsiniz
Şekil 6: Jitsi kurulumu hedef klasörü

8. Adım. Bir sonraki pencerede kısayollar, ayarlar ve ilgili protokolleri seçin ve [Next]’e tıklayın. Buradaki verili ayarlar makuldür.
Şekil 7: Jitsi Kurulum Sihirbazı Ek Görevler

9. Adım. Jitsi’yi bilgisayarınıza kurmak için [Install]’a tıklayın.


Şekil 8: Jitsi’nin kurulumu

Jitsi kurulurken bekleyin.
Şekil 9: Jitsi kuruluyor.

10. Adım. Kurulum işlemini tamamlamak için [Finish]’e tıklayın.

Şekil 10: Jitsi’nin kurulumun işlemini tamamlandı.

Kurulum işlemi tamamlanmıştır.


Jitsi Tanıtım İçin:  http://aibu-acik-kaynak.blogspot.com/2019/04/jitsi-tantm.html
Jitsi Mesajlaşma ve Kullanıcı Eklemek İçin Tıklayınız: http://aibu-acik-kaynak.blogspot.com/2019/05/jitsiye-hesap-ekleme-ve-mesajlasma.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder