7 Mayıs 2019 Salı

FileZilla (Kurulum)

1. Adım : FileZilla programını indirmek için öncelikle https://filezilla-project.org/ adresine giriyoruz ve aşağıdaki resimde görüldüğü gibi soldaki menüde 'FileZilla Server' bölümü altında yer alan 'Download' yazısına tıklıyoruz.


2. Adım : Açılan sayfada 'Download FileZilla Server' yazan butona tıkladığımızda program otomatik olarak indiriliyor.


3. Adım : İndirilen dosyayı çift tıklayarak çalıştırıyoruz ve karşımıza lisans bilgileri hakkında bilgi çıkıyor, 'I Agree' (Kabul ediyorum) butonuna tıklayarak ilerliyoruz.


4. Adım  Lisans hakkında verilen bilgileri onayladıktan sonra karşımıza kurulum seçeneklerini belirten bir pencere çıkıyor. Bu pencerede kaynak kodları ile birlikte tüm yazılımın kurulmasından, sadece servis olarak kurulmasına kadar farklı seçeneklerde kurulum sunuluyor. Biz Standart kurulumu seçip 'Next' butonuna tıklayarak ilerliyoruz.


5. Adım : Karşımıza çıkan ekranda kurulumun yapılacağı yeri belirliyoruz ve 'Next' butonuna tıklayarak ilerliyoruz.


6. Adım : Servis çalışma durumunu ve admin erişim portunu belirledikten sonra 'Next' butonuna tıklayarak devam ediyoruz.


7. Adım : Kullanıcılar oturum açtığında arayüzün başlamasını seçtikten sonra 'Install' butonuna tıklayarak kurulumu başlatıyoruz.



...

8. Adım : Kurumlu tamamlandığında 'Close' butonuna tıklayarak kurulumu tamamlıyoruz.


Programın kullanımını görmek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder