9 Mayıs 2019 Perşembe

ARES(KURULUM)



1.Adım:Aşaiğıda görmüş olduğunuz linke gidiyoruz ve indir butonundan programımızı indiriyoruz.
https://ares.tr.uptodown.com/windows/download/40550 


2.Adım:Programımız inmeye başlıyor indirme işlemi tamamlandıktan sonra  sol altta inen programın üstüne tıklıyoruz ve karşımıza çıkan uyarı ekranına" evet" diyoruz. lisans kabul ekranı karşımıza geliyor. Lisans sözleşmesini kabul ediyoruz.

3.Adım:Karşimiza seçenekler geliyor. (masaüstüne icon oluşturulsun mu?
kurulum tamamlandıktan hemen sonra program açılsın mı?) gelen ekrana next diyerek geçiyoruz.

.

4.Adım:Burada programın nereye yükleneceğini yazıyoruz. İnstall diyerek ilerliyorum.





5.Adım:Programimiz yüklenmeye başliyor.























6.Adım:Kurulum tamamlandı "close" seçeneği ile pencereyi kapatıyoruz. Programımızı kullanmaya başlayabiliriz.













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder