10 Nisan 2018 Salı

Camtasia Studio(Kurulum)




Bu yayında, daha önce yapmış olduğumuz Camtasia Studio'nun tanıtımının kurulumunu yapacağız.

Siteye girişte ilk olarak 30 günlük deneme sürümü için Google hesabınızdan giriş yaparak veya yeni bir hesap oluştur seçeneğinden indirme işlemleri için adımları izlemeye başlayabilirsiniz.

1.Birinci adım olarak yazılımı indirmek için aşağıdaki linkten yardım alarak inceleyebiliriz. Bu link programımızın ana sayfasıdır.

https://www.techsmith.com/
















2. Adım 30 günlük deneme süresi için Camtasia alanına start my video project e tıklıyoruz.



3.Adım da karşımıza gelen ekran aşağıdaki gibidir.








4.Adım da windows kullandığımız için windows download diyoruz.
















5.Adım da eğitim veya öğretici videolar (training or tutorial videos) alanını seçip gönder diyoruz.
























Gönder seçeneğinden hemen sonra otomatik olarak indirme işlemi başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder