9 Nisan 2018 Pazartesi

Calligra KOffice (Kurulum)

Calligra KOffice programını indirmek için https://download.kde.org/ adresine giriyoruz. Siteye giriş yaptıktan sonra Attic/ dosyasına giriyoruz. Buradan calligra-2.9.6/ klasörüne giriyoruz(Calligra'nın 2.9.6 sürümünden daha üst sürümleri var fakat windows için download seçeneği bulunmadığından 2.9.6 sürümünü indiriyoruz). Karşımıza gelen ekrandan calligragemini_x64_2.9.6.0.msi tıklıyoruz ve indirme işlemini başlatıyoruz. Programı indirdikten sonra kurulum adımlarını aşağıda gösterildiği gibi yapıyoruz.


1.ADIM = Next tuşuna basıp ilerliyoruz.

 



2.ADIM = I accept the terms in the License Agreement(Lisans Sözleşmesindeki koşulları kabul ediyorum.) işaretleyip Next tuşunu aktif ediyoruz ve Next tuşuna basarak ilerliyoruz. 






3.ADIM = Programı kuracağımız yeri seçiyoruz. Şuan C:\Program Files dosyasına kurulacak. Browse tuşuna basarak programı kurmak istediğiniz yeri seçebilirsiniz. Kurulum yapacağını yeri seçtikten sonra Next tuşuna basarak devam ediyoruz.




4.ADIM = Install tuşuna basarak kurulum işlemini başlatıyoruz.




5.ADIM = Kurulum işlemini başlattıktan sonra karşımıza böyle bir pencere gelecek. Kurulumun tamamlanmasını bekliyoruz. Kurulum tamamlandıktan sonra Next tuşu aktif olacaktır. Next tuşuna basıp ilerliyoruz.




6.ADIM = Finish tuşuna basarak kurulum işlemini bitiriyoruz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder