6 Haziran 2016 Pazartesi

MP3GAİN İNDİRME Ve KURULUM ADIMLARI

MP3GAİN İNDİRME ve KURULUMU


Adım 1: Mp3Gain’i indirmek ve kurmak için öncelikle  http://mp3gain.sourceforge.net/sitesine giriş yapınız.

Resim:1




  
Adım 2: Daha sonra Resim:2 deki resimde gösterilen işaretli alana  tıklayınız.
Resim:2





Adım 3: Karşımıza gelen Resim:3 deki ekranda bilgisayarımıza veya indireceğimiz teknolojik cihaza göre sol bölümdeki alandan bir linke tıklayarak Resim:4 teki sayfanın açıldığını göreceğiz.
Resim:3





Adım 4: Resim: 4 deki gibi sayfa açıldıysa ve işaretli alanda geriye doğru saymaya başladıysa indirme işlemi 0 olduğunda başlayacaktır.

Resim:4





Adım 5: İndirme işleminden sonra indirdiğimiz setup dosyasını açıyoruz ve Next butonuna tıklayarak kurulum işlemine başlayabiliriz.
Resim: 5






Adım 6: Karşımıza gelen ekran Resim: 6 da Language Files yazısının sol tarafındaki artı (+) işaretine tıklayarak programa ait bir kurulabilir diller görülebilir.
Resim: 6





Adım 7: Mevcut dillerden Türkçeyi işaretleyiniz.

Resim: 7





Adım 8: Dil seçimini yapıp Language Files kısmının solundaki eksi (-) işaretine tıkladığınızda kutucuğun hafif siyahlaştığını göreceksiniz. Nextbutonuna tıklayarak devam ediniz.

Resim: 8





Adım 9: Karşımıza gelen Resim: 9 da uygulamanın kurulacağı alanın seçim sayfasıdır. Bu alanı değiştirmek istersek Browse butonuna tıklayarak değiştirebiliriz. Ama değiştirmemek tavsiye edilir. Installbutonuna tıklayarak kurma işlemi başlatılır.
Resim: 9





Adım 9: Yükleme işlemi tamamlandıktan sonra Resim: 10 daki ekran açılır. Run MP3Gain yazısının solundaki kutucuk işaretli ise sayfa kapatıldığında program otomatik olarak açılır. İşaretli değilse kullanacağımız zaman biz kendimiz açarız. FİNİSH butonuna tıklayarak kurulum işlemi onlandırılır.

Resim: 10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder