17 Nisan 2019 Çarşamba

Mozilla Thunderbird (Kurulum)


Kurulum için ilk olarak Mozilla Thunderbird'ün sitesine giriyoruz.


Adım 1: Siteye girdikten sonra ücretsiz indir butonuna tıklıyoruz ve programımızın kurulum dosyasının indiriyoruz.


Adım 2: Karşımıza çıkan ekranda kaydet butonuna tıklıyoruz ve kurulum dosyamız artık masaüstümüz de kayıtlı.


Adım 3: Kaydetmiş olduğumuz kurulum dosyasını mousemiz ile çift tıklayarak açıyoruz.


Adım 4: Açılan ekranda ileri butonuna basıyoruz.


Adım 5: Standart kurulumdan devam edeceğimiz için yine ileri butonuna basıyoruz.


Adım 6: Gelen ekranımızda kur diyoruz ve artık kurulumu başlatıyoruz.


Adım 7: Kurulumun tamamlanmasını bekliyoruz.


Adım 8: Kurulum artık tamamlandı. Son butonuna basıyoruz ve kurulum penceresini kapatıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder